wtorek, 23 stycznia 2018

O MNIE

Nazywam się Ewelina Pędzikowska :)


Pochodzę z Izbicy Kujawskiej ale od roku 2013 jestem związana z Miastem Róż - Kutnem, w którym idealnie sprawdzam się w roli szczęśliwej żony i spełniam zawodowo na stanowisku Kierownika Marketu w jednym z miejscowych marketów.

Lubię gotować, eksperymentować w kuchni i wymyślać nowe przepisy :) Gotowanie sprawia mi bardzo dużą radość i satysfakcję a jedzenie przyrządzonych dań ogromną przyjemność :)))
Przygotowanie i podanie klasycznych potraw w zupełnie nowych, autorskich odsłonach to dla mnie nie tylko wspaniała zabawa ale także możliwość odkrywania nowego oblicza kulinarnego świata.
Postanowiłam stworzyć coś w rodzaju mojego internetowego kulinarnego świata, osobistej kulinarnej przestrzeni, w której mogę być sobą, nie będą ograniczały mnie żadne społeczne nakazy oraz etykiety, nie będę musiała dostosowywać się do innych.
Mam nadzieję, że prywatny blog stworzy mi oazę kulinarnej wolności, mój własny teren, kuchnię, mój prywatny kawałek podłogi w ogromnym internetowym domu.
Blog da mi możliwość przekazu tych zagadnień i wydarzeń z życia, które są dla mnie ważne. Pozwoli dotrzeć do większej liczby odbiorców, którzy dowiedzą się, że kompletnie nieznana, normalna dziewczyna z Kutna kocha gotować, tą miłość przekłada na swoje talerze i dzieli się nią z innymi.
Mam nadzieję, że blog stanie się inspiracją do działania dla innych, którzy nie mają odwagi nadać swoim działaniom odpowiedniego toru a mi pozwoli jeszcze bardziej się rozwijać dzięki mojemu kreatywnemu podejściu do tego co kocham.
Mam nadzieję, że spodoba się Państwu mój blog, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie a przygotowane przeze mnie dania będą dla Państwa inspiracją do działania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz